- Komitet Administratorów Funduszu
Wieczystego im Gen. Juliusza Kleeberga informuje, że począwszy od 2014
roku Fundusz Wieczysty będzie przyznawał dwa razy w roku dofinansowania na
cele zgodne z Regulaminem Funduszu Wieczystego: w marcu oraz we wrześniu.
Ustalono, że ostatecznym terminem do nadsyłania podań o dofinansowanie
będą odpowiednio 15 marca oraz 15 września każdego roku.
- Komitet Administratorów Funduszu
Wieczystego informuje, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem (punkt VI
(5) Regulaminu) na rok finansowy 2014/2015 będzie przeznaczona łączna suma
$9,000.00. Suma ta będzie rozdzielona na kwoty po $4,000.00 na terminy
marcowe i wrześniowe, a suma $1,000.00 jest zarezerwowana na przypadki
nadzwyczajne, o których będzie decydował Komitet Administratorów. Jeśli ta
rezerwowa suma $1,000 nie zostanie wykorzystana na wcześniejsze dotacje,
to suma z niej pozostała może być dołożona do puli marcowej. Jeśli pula
donacji $9,000 na rok 2014-2015 nie zostanie w pełni wykorzystana, to
pozostała kwota zasili kapitał Funduszu Wieczystego. Powyższe ustalenia
obowiązują począwszy od 11 października 2014 roku.
- Okres roku 2014 do września uznano za
okres przejściowy i rozważono dofinansowania projektów już zgłoszonych przed
datą uchwalenia powyższych zmian.
- Najbliższy termin przyjmowania nowych
podań o dofinansowanie projektów upływa 15 marca 2015.
Formularz zgłoszeń można znaleźć na stronie:
www.polishcouncil.org.au/index.php/fundusz-wieczysty
albo otrzymać emailem lub pocztą pisząc na email: prezesFW@polishcouncil.org.au
Sekretarz
Fundusz Wieczysty Polonii Australijskiej Im Gen. Juliusza Kleeberga
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy.