wtorek, 28 lipca 2015

Poszukujemy Zygmunta Sieradzkiego z Sydney

Szanowny Panie Krzysztofie,
serdeczne pozdrowienia z Niemiec, z Wuppertalu.
Od 31 lat przebywam na stale w Niemczech.
Moja wielka pasja jest czytanie,interpretowanie wierszy w jezyku polskim.
https://www.youtube.com/channel/UCvMh4Rdx9PKK74TfSM5rb6A
Przed paru laty pożegnaliśmy  S.P.Wandę Sieradzka.Wspaniałą poetkę, mieszkającą w Holandii. Miedzy innym czytałem także jej wiersze, które znajdzie Pan na Youtube (patrz link)

Jej syn Zygmunt także pisze wiersze. Nagrałem je,ale nie wiem, jak mu je przekazać.
Ponieważ dowiedziałem się, ze Pan Zygmunt Sieradzki mieszka w Sydney, proszę Pana w tej sprawie o pomoc.
Może Pan zna, albo słyszał coś o Panu Zygmuncie?
Zapraszam do zajrzenia i ...polubienia mojej twórczej strony na Facebook-u
https://www.facebook.com/Babankowo?fref=ts
Dziękuje z góry za pomoc.
Z pozdrowieniami

Bogdan Dmowski

Informację prosimy przesłać na adres Redakcji BP: redakcja@bumerangmedia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy.